Idag ska jag pyssla lite, det har varit så fint väder (förutom i söndags) så jag har varit utomhus mest. Igår så brände jag mig. Brukar vara så försiktig med både solfaktor och skugga men fick väl ett hjärnsläpp och satt i solen. Tydligen!
Vi hade en extra stämma igår här i samfälligheten. Tror att folk gör så med flit för att jag (är sekreterare, som sådan skriver och håller koll) ska få lite mer att göra. Som årsstämmorna som vi har haft de senaste två åren så kan jag säga att de är "intressanta"! En del människor ska inte bo i samfälligheter eller liknande. I år har det varit flera hot mot ordföranden och övriga ledamoter, en del har definitivt inte en enda häst hemma! 
När jag ändå klagar så har någon halshuggit mina svarta tulpaner. Inte alla men ganska många. De har väl kunnat tagit de röda eller allra helst grannens......

1 kommentarer

Beyond fabulous!

25 May 2010 23:01

Dumma tulpanmördare och grannar =(

Kommentera

Publiceras ej