Nu när "alla" är rädda för den stora (?) farsoten, influensan så undrar jag hur dessa tänker? Igårkväll när jag åkte hem så satt jag bakom en man som hostade och nös rakt ut i luften! Satt även framför en man som gjorde likadant. Vet inte folk att man nyser/hostar i armvecket? Jag har sett på nära håll hur folk nyser i handen och "kladdar" med den överallt! Jag är hundra på att det är just dessa som är livrädda för exempelvis svininfluensan! Fattar de inte att det är just DE som sprider smittan! Folkvett tack!

Några bilder "by request"! Tack Suzanne för plommonen, de är nu "marmeladiserade" i fina burkar!
Här är Peggy snart sju år. De större är Ann´s sydamerikanskor Molly o Dolly.



Här är alla sju skalhögar!
Tack Ann för att du tar hand om Paddorna när jag är borta! Puss puss

2 kommentarer

Beyond Fabulous!

17 Sep 2009 21:48

Åh vad Pluttan tycker om sina stora-storasystrar! Ja det var så lite så, ingen ansträngning från min sida :) Har varit glad att alla paddor varit på rätt "håll/sida/magläge".

Puss

Suz

21 Sep 2009 13:14

Åååååh vad fina! Vad kul att få se dom. Marmelad... Mums!



Kram Suz

Kommentera

Publiceras ej