Igår var jag på ansiktsbehandling. Vet inte riktigt om jag blev vackrare men jag tycker om peeling. Synd att allt är så dyrt. Jag vill gå på skönhetsvård varje vecka. Jag vill köpa smink etc obehindrat. Kunna handla allt. Jaja jag tycker om att drömma......

www.adamarbeauty.com/faceweb01.jpg/faceweb01-...

Har jag nämnt min lottovinst? Troligtvis inte. Den var på hela 19 kr. Ska jag bli glad?

Som alla vet så promenerar jag mycket. Om alla är ute och går 40 min per dag, tänk så mycket bättre människan skulle må då! Att gå helar både kropp och själ. Och man behöver ingen utrustning alls. Hm förutom skor kanske men det har de flesta här i vårt land. Alla kan gå också, finns ett fåtal sjukdomar som inte kan gå som ex pågående hjärtinfarkt. Å andra sidan om man har gått sina 40 min år efter år, då får man ingen hjärtinfarkt! Det är väl fiffigt?
Genom att jag är mormor nu så har jag broddar! Köpte dem visserligen för två år sedan innan det ens var mormordags. Jag skäms inte för dem! Jag vill inte halka och bryta några ben. För det gör ont! Vill heller inte ramla för alla mina stag /skruvar. Det gör nog ännu mer ont!  Så jag är en stolt kvinna med broddar!!!

6 kommentarer

mimmi

23 Nov 2008 17:31

Jag vann €27!!!!

Ann

23 Nov 2008 21:55

Inget att skämmas för!

Puss

Niina

23 Nov 2008 22:05

Hey sweetie!

Vill du vinna en lash-booster? Kolla då in min blogg och medverka i tävlingen! Lycka till!

Kram!

suz

24 Nov 2008 06:26

Du mormor !Det är coolt med broddar!Fast inte inne på stengolv,he,he;0) Promenera ska inte hindra någon. Möjligen latmasken då,han är en lat en.Man går utifrån sin förmåga! Kram och så ses vi snart .Kram

Inger !

24 Nov 2008 08:13

Tycker du är så fin som du är Carina, tycker inte du behöver en massa behandlingar men det kan vara skönt och avkopplande det tycker jag. Tokigt att jag inte kunde vara med i lördags, men ni hade nog fått ont i huvudet bara av att lyssna på mitt konstant hostande. Är blivet lite bättre under helgen så hoppas jag orkar och kan vara med på Julpyssel på Mixsen i morgon. Sköt om dig och må så bra KRAMIZAR från lilla host farmor Inger

Helen

24 Nov 2008 13:58

Hej!

Jag har ny blogg, den andra avled.... :(



Det är inte töntigt med broddar!! Det är väl ganska mycket töntigare/dummare att ligga med en bruten lårbenshals för man INTE använder broddar??



Puss puss

Kommentera

Publiceras ej