Ja nu är påsken över-igen. Tiden går så fort! Jag vill att den ska stanna, åtminstone 20-30 år.....
Lille Lukas var här med sina päron! Han är så nöjd med livet så han bara äter och sover! Han fick en sköldpaddsbok i ägget! Det är alldeles för lite sköldpaddesaker i affärerna. Varför? De är istort den enda arten som inte har behövt evolutionera! De var perfekta från början.
Här med pappa Daniel:
image58 
Var ut en sväng igår kväll. Det var flera minusgrader när jag cyklade hem. Tänkte imorgon kan jag frosta av frysen. När jag vaknade var allt övertäckt av snö! Och mer kommer det! Jag vill inte ha snö nu. Det ska vara vår nu!
Ingen avfrostning heller, runt noll. Min nästa idé blir att äta upp allt och därefter frosta av......... Tyvärr finns det ingen Häagen där......

1 kommentarer

Lukas mamma

24 Mar 2008 19:48

Lukas tackar så jättemycket för den fina sköldpaddan!! Å han håller med om att det finns alldeles för lite sköldpaddssaker!

Puss puss

Kommentera

Publiceras ej