Vad är det som händer här i Nyköping? Flera inbrott gjorda av maskerade och beväpnade män? Tja "män" är de ju inte för de har gått till anfall mot en ensam kvinna i sina bästa år >50 och det är kanske de som attackerade pensionärsparet i julhelgen...
Dubbel-S tänkte installera ett larm här i min bostad men jag var inte intresserad. För innan jag hinner knappra och ha mig så har larmet väckt hela gatan antar jag! Men nu så håller jag på att tänka över saken. Jag låser enbart min dörr på natten, knappt det. En helg då jag inte gick utanför någongång så hade jag nyckeln i låset hela tiden. Så OM jag skulle låsa så finns ju nyckeln på utsidan....

Bild lånad från kpwebben.se/.../ovqd38jdhck4shn7pl8qc1j876812pr

Gott Nytt År allihopa!

Bild lånad från: www.firstcamp.se/.../$FILE/nyårsraketer.jpg

Ta det försiktigt!!!

Bild lånad från:jinge.se/a4/1nytt.jpg

2 kommentarer

"favvisfröken"

30 Dec 2008 10:52

Du,skaffa larm och ta ur nyckeln men släng den inte i ån bara!!!!Gott nytt år till dig från mig KRAM

Marie-Louise

31 Dec 2008 12:09

Gott nytt år, GLÖM INTE ta ur nyckeln!

Såg att vi använt exakt samma nyårsbilder på bloggarna, har du härmats nu igen? ;-)

Samma smak med andra ord!

Ha det gott!

Kram

Kommentera

Publiceras ej