Japp nu är Lukas fotomodell! Det var ju bara att vänta på det. Har nu planer på att göra det mer kommersiellt. Jag ska ju vara barnvakt en vecka eller så då måste jag ha planen klar. Ska tänka lite till.
Gå in och titta på mitt barnbarn:

http://www.fotoateljen.info/Lukas.htm

Ja så blev det äntligen två guld! Hurra! Jaja det var de norska som tog dessa men jag känner mig ju nästan norsk! Så det borde räknas. Min lille gutt spjutkastaren, synd att jag är 30 år för gammal...... Suck suck

Visst är den fin?

Tänkte på en sak. Jag var hemma hos någon häromkvällen och varför TVÄTTAR INTE FOLK HÄNDERNA EFTER TOABESÖK????!!!!! Vi satt runt ett bord och skulle fika. Värdinnan gick på toa som låg precis bredvid. Jag och de andra hörde kisset,pappersrullen, smällen med toalocket och sen direkt ut. UTAN ATT TVÄTTA HÄNDERNA!!!!!! Därefter pysslade hon med fikabrödet. Jag kom då plöstligt ihåg att jag går på en sällsynt diet... Usch vad folk är äckliga.

Bild från internet

1 kommentarer

Inger Hjelm (Lilla norskan)

24 Aug 2008 10:21

Vilken väcker "FLÄGGA" du har på din blogg !

Man blir riktigt STOLT över att man är NORSK och har

en så fin och väcker flägga!!!!!

Kramis från lilla norskan Inger

Kommentera

Publiceras ej