Det var en fantastisk vår helg, hurra för våren. Här på Arnö var det städhelg på vår gård. Roligt med en sådan uppbackning! Vi krattade m.m för glatta livet. Jag fick några lökar som ska bli blommor lite senare. Jag och grannfarbrorn ska ha tävling om vems som blir finast. Känner att jag ligger lite i underläge där men jag ger mig inte, så väx!!!
Det kom ett trevligt par för att ev köpa Debby. Det funkar ju inte med Freddy och Debby får bo i det lilla rummet och där är jag sällan så det är synd om henne. De hade tagit med sig sin hane men han gjorde precis som Freddy-bet. Det var mycket synd att han inte hade något som helst intresse av henne för Debby skulle få det superbra hos dem. Hon skulle få vara ute hela tiden. Synd,synd. Och ju längre jag kommer ha henne desto svårare blir det att sälja henne. Hon är en så skojig padda!
Lite bilder på min lille Lukas! Snart så sitter han!
image79

Här är han så lika sin mor! Så underbart söt!!!!

image80

Kommentera

Publiceras ej