Veckan är slut igen eller är det en ny? Förr i tiden så började veckan på en söndag. Jag hade svårt med det för när man rabblade upp veckans dagar så började det med måndag. Men när man skrev och i almanacker så började det med söndag. Inte undra på att vi 50-talister är förvirrade?!?!
Var i Linköping och tittade till mitt barnbarn. Det är ganska lätt än så länge. Blir nog svårare om ett par år,kanske... Tittade på filmen från ultraljudet. Så fantastiskt. 
William Elisabeth. Gudrun, nu får du som du vill!
image11
(läxan)

Jag "hittade" ett par skräpbutiker också. Det finns så mycket roligt. Det är så dyrt! Det är så kul!
Det var sista ggn med skräpet i torsdags men en glad liten norska frågade om jag ville vara med och leka mer?
Så vi kommer att vara fyra stycken som ska skräpa vidare.image12
Här sitter vi (fyra) och jobbar.
Det var städdag på gården igår. Gick omkring en timme med krattan. Har ett skavsår i handen,suck. Igen. Blev så förra ggn också. Vet att det kommer att göra ont, riktigt ont. Påpekade en en ggn att man bör inte "hota" med böter om man inte är med på städdagen, få se om jag slipper se "hotet" ivår. Jag tror att de flesta städar ändå. Vi är faktiskt vuxna människor! Tittade ut genom fönstret nyss, det är ännu mer löv nu.....
Måste även berätta att vi fick läxa på sprattlet! Jisses! Vi ska lära in en ny dans till tisdag! Det är hopplöst att "översätta" det hemma. Får stå i skamvrån med en dumstrut på skallen.
Hade ett rätt på lotto. Tror att Samoa inte blir av denna vecka. (heller)

1 kommentarer

Ann

28 Oct 2007 20:00

Åh vad duktig du har blivit! Jag är stolt över dig, ser jätte jättebra ut, Puss

Kommentera

Publiceras ej