och inget speciellt har hänt. Ja förutom enormt många sprängningar de senaste dagarna. Jag rycker bara på axlarna nu för tiden. Politikerna säger att nu måste man ta tag i det hela och vad händer? Fler sprängningar. Tycker så synd om mina barnbarn, hur kommer det att se ut i detta land när de blir vuxna? Inte bra om man frågar mig.
På jobbfronten sliter jag mitt hår för att få ihop ett schema för 28 personer. Inte lätt. Nej riktigt svårt med tanke på att jag aldrig har gjort ett schema tidigare. Och nästan alla har en massa datum då de inte kan.
Jag har heller aldrig jobbat med Excel så det är dubbelt så svårt för mig. Men jag ger mig inte. Tror jag.
Och i morgon firar vi Dammsugarens dag! 😋
Länge sedan jag åt en riktigt god rulle. Kondiset vid ån i Uppsala där fanns de. Mmmm minns.
 

Kommentera

Publiceras ej