I övermorgon är det november,. Redan?! Julskyltningen har funnits i mer än en månad i vissa affärer. Det är lite kul att titta på julsakerna. Måste erkännas. Jag vill alltid ha något nytt men sakerna jag har haft i närmare X år måste ju också fram. Det är julpynt från när barnen var små och de är viktiga. Om allt ska fram så lär jag bygga ut med en 7-8 rum....
Det blir en shoppingresa till "mecka" senare i höst och då lär jag nog fylla på med lite julsaker också! Och lite/massa till ;-)
Just nu bjuder tv-bolaget på en massa kanaler. Jag klickade till 250 st efter det så ledsnade jag. Kommer inte att skaffa fler än basutbudet, det är bara för mycket! Sen har man ju mängder av biofilmer via datorn också och många tv-program. Jag kan ju bara titta på en film i taget!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej