som t.ex  torsdagarna är vikta för missbrukarna i O-d. Jag har även tagit fram symaskinen. Vi får se om det blir något resultat. Ambitionen kan vara hög ibland men likväl kan det bli ett tvärt slut med en krasch.
Sen får jag ju inte missa tv-programmet där Helén är med i. Sitter som klistrad! 

Har gjort ett blad till fotoalbumet. Minns så smarrig eclairen var! Jag hittar inte sådana här omkring. Synd för hjärnan men bra för midjan! Fast NÅGONGÅNG vill jag kunna smarra på en nybakad eclair!
Det är petits chouxdeg och när jag var barn sa "alla" att det var jättesvårt att göra. Så därför har jag bara hoppat över recepten och inte ens läst i genom ett. Det kanske inte alls är så svårt. Jag ska börja med att läsa ett recept! 

1 kommentarer

Beyond fabulous!

28 Sep 2011 19:43

Ja Martha vill nog provbaka dem ;)



puss puss!

Kommentera

Publiceras ej