Först vill jag skicka en hälsning till Frank och Anita i Plymouth! De firar 81-årig bröllopsdag! Jisses 81 år plus två år som "fästfolk" som det hette på den tiden! Antar att en bodde i England och en på Samoa.......
Idag ska jag skräpa. Har fått ett uppdrag att göra placeringskort. Tar tacksamt emot alla ideér jag kan sno!
Ska även rösta idag har jag tänkt. Att rösta är en skyldighet alla har gentemot demokratin, så gå och rösta !
 
Bild lånad från: www.svenskakyrkan.se/.../val_2005_07.jpg

Om jag och Hulda kommer ned till city förstås! Det blåser så in i bomben just nu och jag är ganska så säker på att det kommer att blåsa lika mycket om än inte värre senare i em. Skitblåst!
Ann var ned en sväng till Lubeck och det blev "lite" shopping där. Jag fick vin i pet-flaska. Nice! Plus Tequila, me love Margaritas! Fick även en hel låda med G&T! Fest?? Gösta?

1 kommentarer

Beyond Fabulous!

27 May 2009 09:25

Gösta älskar partyn!!!! ;) Puss

Kommentera

Publiceras ej