ont i en fot. Var till verkstaden för att byta till sommarskor och när jag åkte hem kände jag att det vobblade lite. Körde inget över helgen. Skulle ut en sväng förra måndagen då började det dunka och vobbla ordentligt. Trodde att jag hade fått punkteringen men icke. Ringde verkstaden och de skickade hem en mekaniker som ruskade på alla hjulen och skruvade sen på muttrarna. Nu är Bruce återställd. Fin service!
Jag har också ont i en tass. Sprang på min motionscykel med foten (långtån) och jag tror att något gick sönder. Jag trampade ned tån och det krasade lite. Kändes vasst. Inte skönt. Tejpade tån men har fortfarande efter snart två veckor väldigt ont. Slutledning, man ska inte motionera eller åtminstone inte ha motionsredskap hemma....
Våren har äntligen börjat komma. Tussilagon blommar och en massa flyttfåglar har kommit. 
I lördags var det så pass varmt att paddorna fick vara ute. Det syns att de blir glada. Här smyger Betty omkring.
 
 

Kommentera

Publiceras ej