Jag konstaterade att denna jul var min----- 23:e! På ett ungefär. Själva julkänslan har försvunnit men jag är så glad över att ha alla samlade, den bästa känslan som finns. På fredagskvällen satt vi och spelade Bingolotto. Helén och jag vann! Tror inte att vi kan förändra livet men 100 kr.....
Jag köpte en ny "äkta" plastgran förra året på rean och jag tycker att den är jättefin! Vet att de är riktiga miljöbovar men att ha en riktig gran då jag inte vet hur jag ska kasta den. En julgran får inte plats i Bruce. Förlåt framtida generationer! Jag köpte också en stor låda med röda kulor också men klädde den med mina silvriga saker. Syns kanske inte så bra på bilden men jag tycker det blev väldigt fint!
På julaftonen kom tomten. Han/hon slarvade med att knyta skosnörerna så tomten gjorde en störtdykning och slog upp ett knä! Tänk att jag måste säga åt självaste tomten att knyta skosnörerna!
Ett stort tack för julklapparna! Very nice!
Det är nu ett år till nästa jul. Antar att det kommande året går lika fort som det som varit.
God Fortsättning!

Kommentera

Publiceras ej