börjat tränat igen efter lunginflammationen. Jag har varit mycket trött men kände att i dag måste jag börja träna lite så smått. Trampade bara 15 minuter på cross trainern, det får räcka. Gjorde inga "drag" på övre bålmuskelmaskinen, vill inte det för min "jobbiga" åkomma är på hugget just nu. 
Om sex månader är det nyårsafton. Jippi! Not! Redan första juli! Sägs också att hettan kommer i morgon också. För min del är det som har varit helt ok. Beror nog på att jag aldrig skulle bada i dessa breddgrader!
Var och köpte en plåttunna med lock, (ser ut som en soptunna) tänker ha den till smutstvätten. Den jag köpte var inte riktigt som jag ville ha. Det finns en sort på det stora svenska företaget men den är bara ca 35 cm hög. Väldigt synd för en just sådan vore helt perfekt. Men men denna blir ok. Tror jag....
 

1 kommentarer

A.

03 Jul 2015 20:49

Frappe finns i kylen på 37:an ;)

Kommentera

Publiceras ej