Idag hade jag tänkt skriva om hur vidrigt hemska saker händer i vissa familjer men det är så tungt så jag berättar detta istället!
Kollade runt i Paddornas sovhus och jag fångade upp en oval vit "grej"! Tankarna kopplade inte! Är det världens största pälsängsägg? Har Alien värpt här? När "chocken" lade sig så aha, någon av flickorna har lagt ett ägg! Antar att det är Betty för hon grävde flitigt under ett par veckor i somras. Så jag blir alltså mormor igen! Hihi!
Ps, det är obefruktat så det blir ingen bebis! Fast å andra sidan vet jag inte vad Freddy gör när jag inte är hemma! Han har kanske en repstege undangömd som han tar fram och klättrar över hindren mellan där han får vara och flickornas rum.
Är det Betty som lagt ägget?
Eller Debby?
 
 

2 kommentarer

A.

26 Sep 2014 22:04

En äggchock!

Helen

28 Sep 2014 14:03

Ni väntar vi på miniBetty!

Kommentera

Publiceras ej