Igår var det städdag på gården i regn! När jag hade blivit klar med mina uppgifter måste jag åka till sjukhuset med Lillgrodan. Han har feber och ont i öronen. Stackars fem månaderspojken! Det var öroninflammation och han fick penicillin. (De ger det till små barn under ett år.)
När vi kom hem så fick jag ont i magen. Bara "härliga" smärtor, inget annat. Satt ett tag och funderade om jag skulle ta en sväng till, till akuten men gick och lade mig. Idag har jag bara lite känningar. Mystiskt men bra!
Vidare så är det vintertid fom idag. Dygnet en hel timme längre, tack för det! Nu har forskare visat att framförallt barn blir påverkade av sommar/vintertid. Kan ju hoppas att vi slipper denna tidsförskjutning fram och tillbaka två ggr/år!
 
 

1 kommentarer

Helen

26 Oct 2014 10:25

Blä för sjuka barn...

Puss puss

Kommentera

Publiceras ej