som mullrar! Det är Tor som åker omkring med sin vagn! I skrivande stund är den långt borta men jag hoppas att herr Tor har lust att agera en bra stund runt omkring mig! Det behöves ett rejält åskväder som tar bort den kvava luften och regn till djur och växter! Ann och jag har tidigare ställt ut ett stort fat med vatten så att djuren kan dricka. De har nog lidit av vattenbrist för som sagt regn har varit sällsynt denna sommar.
Var på stan i förmiddags och snabbshoppade lite. Fyndade ett fint extrastort påslakan och köpte även ett (dyrt) lila sekreterarblock åt mig. Såg en handväska jag ville ha men den fanns inte i den färg som jag önskade. Typiskt när jag hade lust att shoppa. Har inte gått att göra det i den smällheta värmen.
Nu är Tor i närheten så jag släcker ned! Me love Tor!
 

1 kommentarer

Ann.

31 Jul 2013 20:43

Mmm shopping gemachen ;)

Puss puss

Kommentera

Publiceras ej