Fortfarande friskt ute, i morse -20 under dagen ca -15 så trots solen så värmer den inte så mycket än. Blir lite frysen då jag ser tonåringar i tunna skinnjackor och tygskor. Självklart ingen mössa på knoppen. Förstår inte hur de kan frivilligt frysa, minns hur mycket jag frös som barn. Det var inte frivilligt utan det fanns inte så bra kläder på den tiden, Juratiden.  
Igår var det den årliga tandiskontrollen. Fick mvg, men jag fick minsann inget bokmärke eller tandborste bara betala 450 pix...
Nu har jag satt upp bänkbelysningen och tänk, de lyser. Få se hur länge de sitter upp också......
Har även målat socklarna, förhoppningsvis kan jag sätta dit dem i morgon. Därefter är det taklampan, några passbitar och ett skåp över kylen sen är det färdigt! Me happy!
 
 
 

1 kommentarer

Ann

25 Jan 2013 19:44

Hur känns det att vara från juratiden? ;). Puss puss

Kommentera

Publiceras ej