Var på begravning igår och det var såklart sorgligt men det blev även ett ljust minne. De anhöriga hade valt att ha musik av Björn och Benny, Simon and Garfunkel och några till. Det var enbart en psalm och prästen talade direkt till de anhöriga. Det var en fin förrättning som passar i tiden.
 
Fick en fågelholk idag av min granne Gösta 88 år. Han har snickrat ihop rätt många under sommaren som han sätter upp eller delar ut. Jag har två alternativ, antingen klättra upp i ett träd här eller att den blir uppspikad i Dalarna. Har bestämt mig, den får åka upp till de mörka skogarna. Visst är den fin?

Har även gjort ett kort medans jag väntar på att målarfärgen ska torka. (Håller på att måla om i hallen) Jag hoppas att inte Lukas läser min blogg för att han ska få kortet när han snart har namnsdag!

1 kommentarer

Ann

15 Sep 2012 20:38

Fin holk och Padda!!

Puss puss

Kommentera

Publiceras ej