Var till city för att dels hämta ut det jag har beställt hos Mia, men det var stängt torsdag och fredag. In till Tempo (Åhlens) för att köpa en sak jag hade tittat på men den var slut! Skulle även köpa tandborstar på ClasO men det glömde jag bort!
Busschauffören trodde att han körde formel 1 eller något sånt. Jisses vad vi svängde i rondellerna. Tur att det inte var igår då vägarna/gatorna var helt livsfarliga pga isen. Bussarna stod stilla igår fm för det. Sjukhusen tog in extra folk för det var så många trafik- och halk-olyckor! Idag har all is/snö tinat bort så vägarna är bara blöta. Snön har försvunnit i rask takt de senaste dagarna. Inte kul för sportlovslediga, inte kul för mig heller!
Idag har det hänt en grej som ingen har kunnat undgått! En till som ska leva på våra skattepengar! En till som det ska fjäskas för! Buga/niga och ha sig! Nej ned med sk*ten, vi lever på 2000-talet! Palme hade något på gång där, det kanske var därför han blev skjuten då han ville avskaffa monarkin!
MEN jag får avnjuta morotstuvning med en smakrik korv.... Namnam!

1 kommentarer

Ann

23 Feb 2012 20:27

Mums ;)



Puss

Kommentera

Publiceras ej