Denna vecka har kroppen inte velat gjort det hjärnan vill. Så vi har bråkat lite! Kan inte powerwalka etc. Så jag har hängt vid datorn en hel del. Shoppat lite på nätet. Jisses vad kronorna tickar på.
Läst bloggar som är jätteroliga, andra bloggar som jag blir så avundsjuk över. Läst en del andra som gör mig otroligt ångestfylld. Följer några mycket unga människor med cancer och deras kamp. Jag blir imponerad över deras styrka, kampanda, jag fattar inte hur de orkar! En del har små barn. Ibland är de långt ned i brunnen. Jag hoppas kom upp igen, snarast! Bli den glada, starka unga kvinnan igen. MEN med en sådan sjukdom går man igenom många faser så jag antar att man samlar kraft och mod, styrka när man åker bergochdalbana. Jag hoppas att det är så.
Det finns människor som klagar järnet över lite "träningsvärk", ta och läs dessa bloggar!

Ha en bra söndag!

Kommentera

Publiceras ej