Var till Metropolen förra veckan och har sedan söndags legat sjuk!  Andra gången på ett halvår. Jag som var frisk i 17½ år. Jag minns ju inte hur det är att vara sjuk. Minns inte hur en hosta kan sysselsätta folk en hel natt. Men NU minns jag det tydligt! Morr! Var och hämtade hostmedicin, doktor Börje sparade inte på krutet utan jag fick det tyngsta på en gång. Jag bad bara om lite hostmedicin, så tack Börje att du inte var "knusslig"! 
I Grebo så plockade jag och Lukas maskrosor till Paddorna som jag tog hem för att torka. Nu finns det brickor fulla med blad överallt i köket. Men å andra sidan har jag hängt i soffan och sängen hela veckan.


1 kommentarer

mia

22 May 2011 07:08

Usch!!! stackars dig!

hoppas du blir bättre snart!

Ser ut som ni hade mysigt vid maskrosplockningen i alla fall!!

kramizz//mia

Kommentera

Publiceras ej