Man kan nästan tro det genom att snön är nästan borta. Jisses vad fort det har gått!
Rådjuren som Gösta och jag har matat i vinter har överlevt, alla sju. (åtminstone till jaktsäsongen.....) Det var inte så kul att se en av dem försöka äta från fågelfröautomaten som en annan granne har. Så hungriga! Efter det så gick min potatis/ äppel inköp upp med flera 1000% på ICA. Undrar vad rabattnissarna där tänkte.... Ny diet?


Bild lånad från:mimmiumea.blogg.se

Igår besökte jag länets största stad, Eskilstuna. Strålande sol, folk satt på bänkarna och åt glass. Nice!
Lyckades sätta sprätt på en hel del, måste ju trösta mig! Eller var det för att det börjar bli vår? Eller? Som kvinna behöver man inte ha några anledningar! Det ÄR kul att shoppa! Jag fortsatte här i bara farten, när jag ändå var på gång... Jaja! Det ar bara nödvändiga saker som bl.a en ny handväska.....
Glöm inte Earth hour på lördag 20.30!
Till sist lite 60-talsmusik! Soooo nice!
http://www.youtube.com/watch?v=izzKUoxL11E&feature=BF&list=QL&index=1

1 kommentarer

Mimmi

23 Mar 2011 20:02

Shopping sitter i generna!!!

Kommentera

Publiceras ej