Ja inte på DET viset utan jag väntar på min stora skräpmaskin från Irland. Tänk nästan halva priset mot var den skulle kosta här plus hemleverans! Me happy!
Igår var det IKEA-besök. Skulle titta på ett skoskåp till hallen men det glömde jag. Tittade på så mycket annat. Jag köpte INGA värmeljus eller servetter...
Innan affärsbesöket tittade jag förbi Metropolen. Pojkarna var ute och lekte och jisses vilken fart William har på sin Bobbycar! Måste erkännas att det var mycket nervöst! Lukas har varit och är en lugn filbunken men det ÄR inte William....
(William satt i mitt knä och Lukas stirrade och sa "det är MIN mormor"!)

Så här glad blev Noah när han åt kvällsgröt i vardagsrummet framför tv:n...

Peggy klättrar och har sig fortfarande. När tänker hon sluta att vara barn? Hittar henne då och då på rygg.


Har ju varit i Tallinn också.




1 kommentarer

Beyond fabulous!

21 Jun 2011 22:01

Den som väntar på ngt gott...!



Puss Puss

Kommentera

Publiceras ej