Tele2 just nu! Förlåt Frank! En försäljare gick runt i förra veckan och raggade kunder. Jag nappade för det lät bra men hade vissheten om 14 dagars ångerrätt enl konsumentlagen. Ringde och kollade med min gamla leverentör Glocalnet och de hade sex gånger snabbare internethastighet för samma pris! Så jag stannar kvar såklart. Men att ringa och ångra var inte lätt! Ångernumret inget svar och det vanliga skickades jag runt och till slut så hänvisade de mig till ett nummer där växeln var trasig. Eller jag skulle skicka ett skriftligt brev. Jag tog namn på dem för då var jag grinig! Efter två timmars tjafs så kom jag äntligen fram på ångernumret så nu ska det vara cancellerat. I bästa fall...
Nej Frankieboy, det blir INTE Tele2.

Bild på Frank lånat från Tele2.

2 kommentarer

Beyond fabulous!

30 Aug 2011 19:40

Bäääää eller jag menar buuuu =(



Puss puss

Tele2

05 Sep 2011 14:32

Hej Mamsson,



Vi får verkligen beklaga om du inte kom fram på ångernumret. Detta ska vi givetvis ta åt oss av och kontrollera så inget fel ligger på det numret. Skulle några problem uppstå med din ånger får du gärna kontakta mig direkt via min mejl.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

Kommentera

Publiceras ej