Jag fick helt underbara muggar av döttrarna som jag har glömt att visa. Det är Lena Linderholm som har designat dessa och det finns i olika färgkombinationer. Så underbart fina! Det är verkligen Provence. För ca 15 år sedan fick jag en bok om och av paret Linderholm och deras liv i Provence. Ungefär samtidigt kom Peter Mayle ut med sina böcker om just den delen av Frankrike. Helt underbara, jag blev såld! Tyvärr så har jag bara varit där en gång men jag hoppas att kunna återvända dit fler gånger.

Och de går att maskindiska....

4 kommentarer

Beyond fabulous!

22 Oct 2010 15:57

Maskindisk, yey!



Puss Puss

Jenny

22 Oct 2010 16:51

Nästa vecka låter super har du kvar mitt nummer? Jag är ju hemma och inte allt för upptagen så du kan ju skriva ett mess med en tid som passar dig :)

Mimmi

23 Oct 2010 18:46

Dom ser goda att dricka ur!! kram

Inger Rozén.Chintoh

09 Aug 2011 11:04

Hejsan Carina!Fina bilder,du har!

Söta muggar!Jag älskar Lena Linderholms kont.Man blir glad av den!Fick kontakt med Lena,när jag skrev till henne.Hon är en trevlig tjej.

Lånat dina gäss!Vänligen Inger i Örebro.Ps. idag flög ett streck förbi mig och de drar söderut.Jag drar väster ut!

Kommentera

Publiceras ej