Noah växer så det knakar, kanske inte riktigt så men jag kan se att han blir större. Den stackarn har endast haft kläder på sig EN gång i sitt liv pga värmen. Förutom igår. Han måste tro att han ska vara naken resten av sitt liv! Han började ju med de första nio månaderna bart så...

Fler som tappar sin klädsel är björkarna här bakom. Det har ju varit så varmt och torrt att de fäller löv redan. Nu när det har regnat så ligger det fullt på gräsmattan. Jaha höst redan i juli!
En dag som denna, mulet så borde jag städa i mina fotomappar i datorn. Men det lockar inte speciellt. Korten ligger precis huller om buller och jag är (nästan) övertygad att det inte är jag som lägger dem så.

När jag ändå är inne på det nakna, så här kommer bröderna Bus också.

Inte direkt en nakenbild utav mig, det ska jag bespara eder! Inte bra att kräkas över datorn! Så jag har morgonrock på mig!
l
Lånad från internet:evan_morgontoalet_1

1 kommentarer

Helen

26 Jul 2010 07:48

Fina pojkarna alla 3 :)



Puss puss

Kommentera

Publiceras ej