Idag så var det årspremiär för gymmet! Jag var slut redan innan jag kom dit för det var mycket halt och snön mer eller mindre vräkte ned. Hursomhelst så klev jag in imorse i ett ganska folktomt gym. Efter nyår så är "alla" där med deras nyårslöften i färskt minne. Det roliga är att minnet börjar blekna redan i slutet av februari. Fast bra för mig som slipper stå och vänta på att en maskin ska bli ledigt. Jag har inte tränat på ett långt tag pga olika anledningar men jag gjorde alla stationer precis som jag gjorde senast! Jag skriver om detta nu ikväll för imorgon kommer jag nog inte att få upp armarna över midjehöjd! Om jag ens kommer ur sängen! Jag märker utav några muskler som jag absolut inte känner av annars så jag kommer nog att vara sängliggandes imorgon.
Jag har några förebilder så jag vill verkligen komma i form snabbt! Eller inte alls.

Bild lånad från internet

2 kommentarer

Beyond fabulous!

19 Jan 2010 21:37

Bra jobbat Mamsen!

Puss

Favis fröken!

20 Jan 2010 08:46

Jag vilar mig i form...Ett säkert kort!!

Kommentera

Publiceras ej