Jag skulle shoppa en stämpel på internet. Allt gick bra men när jag skulle bekräfta köpet så duplicerades bilden >50 ggr. Jaha, antingen virus eller en kidnappare. Scannade datorn genast och noll virus. Ringde min bank och de sa att det bästa är att spärra kortet. Det syntes inget just då men man kan inte vara säker. Ica-banken är fiffiga för man måste både ha ccv koden plus dosan för att minska bedrägerier. "Dose"-sidan kom inte upp denna gång. Kortet är spärrat så nu går jag och väntar, Paddorna vill ha mat......


Ann och jag har börjat med Qigong. Riktigt trevligt. Vi är i själva kyrkan här så det är stämningsfullt trots en modern kyrka. Jag harblivit väldigt stel, speciellt i övre ryggdelen. Jag som kunde lägga både fötterna bakom min nacke långt upp i åldern, ca 45. Det går utför.....

Bild lånad från:usm.maine.edu/wellness/qigong/qigong.gif

1 kommentarer

Beyond fabulous!

29 Apr 2010 11:49

Nu är vi mycket mer lugna och harmoniska eller hur? ;)



Puss

Kommentera

Publiceras ej