Det är redan mitten av september. Igår var det den 11:e, ett datum som ingen kommer att glömma och ingen FÅR glömma det heller. Konstigt det här med minnen. Jag minns inte när Estonia sjönk. Måste tänka igenom det men kan inte bombsäkert säga att det var 1994 (28/9). Anna Lind dog den 11/9 och sen var det ett vansinnes dåd i Värmland då en man mördade ett barn på ett dagis, det var också den 11:e. Tror jag, är ej säker. Och efter en googling så såg jag att Ronnie Pettersson dog just den 11/9. Jag minns året -78 för jag hade salmonella då. Hade varit ned en sväng till Grekland och fick denna "gåva" därifrån... Fick ligga på infektion någon vecka och jag hade inget för mig än att titta på tv hela dagar och nätter. På den tiden var det just inga tv-program på dagarna, inte heller några efter midnatt så den saken har blivit bättre.

Lukas och jag, vi leker med kameran.

2 kommentarer

Suz

13 Sep 2009 19:19

Lika söta båda två!!! Hm du kanske får liknade symtom som du hade när du hade salmonella nu när jag har givit dig en gåva i eftermiddag;)...ta´t lugnt med plommonen!

Kram

Beyond Fabulous!

14 Sep 2009 17:22

Vilken fin bild på er! Puss puss

Kommentera

Publiceras ej