Idag var det städdag i vårt område. Lite kul att se varenda kotte med en kratta i högsta hugg. Jag själv drog en nitlott (läs: jag valde själv) med bl.a ha en dålig kratta plus jag räfsade lite i skogen. Jag hänvisade att maskarna vill ha sina löv ifred, vi ska inte flytta omkring dem och ställa till oreda för dessa avlånga djur... Lite krattade jag så jag antar att jag kommer att få träningsvärk i armen imorgon. Urk!  

Bild lånad från:www.bioresurs.uu.se/.../skog_bild/daggmask

I fredags var jag och skräpade lite. Jag gjorde en ask och ett kort som jag inte kommar att visa här än men de blir nog fina när de blir färdiga. Jag kanske ska säga om den blir färdig! Har en skräpsvacka, lite svårt att hitta inspiration men den kommer kanske tillbaka. Jag handlade en del tjockpapper för jag hade i stort sett tomt på tjockpapperfronten. Det hade kommit nya julpapper, jättefina köpte bara ett men om/när jag får några nya ideér så köper jag fler. Dvs när jag har glott på några andras färdiga objekt.........

Som sagt så tycker jag om alla dessa erbjudanden man får ganska ofta, som ex tre tidningar för 49 kr. Nu är det att vara medlem i en skräpklubb. Allt detta fick jag för enbart fraktavgiften, inte illa. Det är det helt klart värt och lite till. Denna gång var det min dotter som var medlem för jag har redan utnyttjat det en gång.......

2 kommentarer

Mimmi

25 Oct 2009 12:12

Fina blommor.. kram

Suz

25 Oct 2009 18:42

He,he kanske blir du portad från typ bonniers;) Kul att skärpa med dig. Jag är ju så tråkig just nu men med dig blir man som ny igen! Tror vi måste skräpa soon verry soooooon!

Kram

ensomocksågillargratissakersomskriveralltpåmaken ;)

Kommentera

Publiceras ej