Trist när en massa folk dör eller försvinner helt plötsligt! Då menar jag inte i den verkliga världen utan TV-världen. Först så dog Warrick. Sen försvann Grissom in i djungeln där Sarah redan var (CSI). Nu i tisdags så dog Edie. Hon gjorde så att det blev lite "spänning" i Desperadorna. Undrar om hennes psycho kommer att vara kvar och kommer han att ta ihjäl Mike? Just det, frågorna är många!
Igår så åskade det för första gången iår, som jag hörde iallafall. Två ynka smällar sen var det över. (Kan ju kanske vara att de sprängde här också...) Jag och Hulda var till bibblan för att lämna tillbaka en talbok som jag var ned iförrgår för att lämna! Hängde ni med? Jag var i city i tisdags för att lämna boken men när jag hade kommit över backkrönet och i motvind såklart, nästan hemma mindes jag: BOKEN! Då orkade jag inte vända så det fick bli en tidig tur igår morse. Tur att jag åkte tidigt för sen som sagt började det regna. Ingen kan säga att jag inte motionerar! Jag cyklar minst 40 min på Innehulda också dagligen. Vätternrundan är kanske något för mig? Eller inte....
Äntligen har pojkstackarn fått lite respektabla kläder....

4 kommentarer

Beyond Fabulous!

21 May 2009 11:14

Du får hänga med mig på spinning ;) Puss

Svärsonen

22 May 2009 10:47

Jag cyklade 6,5mil igår, det tog också strax över 40 minuter :)

Mimmi

22 May 2009 11:38

Jag har sett sista avsnittet i Desperadorna. Ska jag berätta........

Suz/Kortmaja

24 May 2009 07:06

Du är en riktig hurtbulle! Lite orolig är jag att du ska smitta mig;0)Skräpning är också motion så det så;0)Bra att pojken har fått riktiga kläder! Han är söt som socker. Kram på dig

Kommentera

Publiceras ej