Igår invigde jag sommaren! Dvs jag brände mig rejält på ryggen. Är så noga med solkräm och skuggor men solen letade sig ändå till min rygg. Jag och Hulda åkte till Gumsbacken och vi gick hem. Handlade lite mer än vad jag hade tänkt mig och att åka två gånger finns inte i min hjärna! På kvällen blev det behandling med cortisonsalva, en undergörare!

Bild lånad från: www.alltomvetenskap.se/.../2009/1/8/flagna.jpg

Ibland så är det tydligen viktigare att följa modet än att kunna ha kläderna på ett vanligt bekvämt sätt! Såg en kille i tonåren i helgen, han hade sina byxor under skinkorna. Han fick hålla i bältet hela tiden så att de inte åkte ned i fram! Han gick inte ledigt utan det såg så roligt ut! Det var inte bara jag som tittade, kul att nå´n roar oss gamlingar ibland! Konstigt tonårsmode förresten för det är väl ingen över 17 år som har så, får jag hoppas!

Bild lånad från: nonicoclolasos.files.wordpress.com/2008/08/ha...

Kommentera

Publiceras ej