Ja då har en vecka till gått i Linköping och den gick lika snabbt som alla andra! Inte kul!
Det tog lite tid att komma hem igår för mellan Norrköping och Nyköping var det snökaos. Busschauffören kunde köra max 70 på den sträckan. Plus det var totalstopp ca 20 min pga en olycka. Tyvärr så såg jag inga likdelar.
 Obs! Det är inte Hulda på bilden!
Bild lånad från: www.norrteljetidning.se/uploads/up_newsfiles/

Veckans trick som jag har lärt Lukas är att flirta!
Så nu kan han: Dissa HV-hockeylag. Nice!
Armarna uppåt och säga jaja (hurra) på påståendet "mormor är bäst". Smart kille!

GLÖM INTE ATT SLÄCKA NED 20.30-21.30 IKVÄLL!
http://www.wwf.se/v/klimat/earth-hour
Skulle vara spännade att se hur jorden släcker sig från ovan. Det skulle nog bli som en långsam "vågeffekt"

1 kommentarer

Suz

28 Mar 2009 17:09

Cooool kille ,lik mormor;0)Längtar tills jag får barnbarn.. herregud vad jag ska lära dem dumheter:0) Synd på likdelarna!Du ville ha vinter det har du sagt förut och se så det blev.Ska scrappa i mörkret ikväll det blir jättefint då. Ha det bra och du... Vi skulle väl ses eller? Kram på dig

Kommentera

Publiceras ej