Idag har det varit varmt. Min termometer var på 31 gr och det är mycket med tanke på att havet ligger bredvid. Typiskt nog så blåste det inget heller....
Imorgon så gifter sig Helén och Daniel. Många lyckönskningar!!!!
Jag ska vara vittne plus jag ska hämta Lukas. Han ska vara här när hans päron åker till Öland på bröllopsresa. Jag har köpt en gul pool till Lukas och jag har tänkt träna honom ordentligt med hans simning. Han har stora simmargener. Pappa,mamma och moster bodde i en simhall när de var yngre. När de var på elitnivån så hade de 10 träningspass i veckan. Minns att träningen började 06.00 så att de hann simma 1.5 timme innan skolan böjade. När skoldagen var slut så direkt tillbaka till vattnet. De var simlediga en dag om det inte var tävling då förstås....

1 kommentarer

Beyondfabulous!

29 Jun 2009 23:12

imorgon kommer Moster och styr upp poolen! Puss

Kommentera

Publiceras ej