Jag visade irländarna badet här på Arnö. De är fem stycken och endast två badade! Lite dålig statistik på det, ynka 40%. Hade förväntat mig närmare 90% men de var riktiga badkrukor. Tyvärr så kunde jag inte bada för jag måste hålla reda på siffrorna så att allt gick rätt till!
Jag följer en brittisk deckarserie som går på helgerna. Förrförra helgen så dog och kremerades polischefens syster. Denna helg var hon sjuk men fullt levande. Jag har två slutsatser: det finns hopp! Man är död lite grann bara sen så kommer man tillbaka i samma skepnad. Men det jag inte förstår är kremering...... Eller så gjorde tv ett misstag, vilket jag inte tror för allt som är i tv och tidningar är sant.....................

Bild lånad från: https:/.../images/products/6/33596-large.jpg

När jag ändå är inne på filmens värld, hur är det med Jack? Han blev smittat av ett bio-medel förra veckan och nu har han utvecklad symtom som motsvarar galna kosjukan. Den är obotlig enl FBI och det kan väl inta vara så att han kommer att dö? Jack du får gärna vara här sista tiden, jag är bra på omvårdnad! Please?

Bild lånad från: https:/.../images/products/6/33596-large.jpg

Bild lånad från: www.tvcrazy.net/.../newshows/24/jack-bauer.jpg
Japp han är värd två bilder!!!!!!!

1 kommentarer

Mimmi

03 Aug 2009 17:50

Två utav Irländarna är nollåttor!!! Den tredje Svensk!!!!!

Kommentera

Publiceras ej