Så här känner jag mig just nu! Jag skulle äntligen tapetsera mitt hål i köket. Det kommer inte att bli vita tapeter med något klarrött mönster utan det blir det bruna som jag redan har. Orkar inte leta i fler målaraffärer och jag har ledsnat på mitt hål.
Drog fram kylen, Paddorna åkte ut på balkongen för nu ska det slipas! Letade som tokig efter den lilla manicken som tar bort tapetkanter. Hittade inte men ok jag spacklar ordentligt istället. Spacklet plus spateln också borta. Det var väl själva den, var har jag lagt sakerna??? Kollade även efter silikonet, (obs ej tuttsilikon) hittade inte även pumpställning är väck! Ut i förrådet för att leta men jag vet att jag inte har lagt sakerna där för spackel etc tål nog inte minusgrader, tror jag.
Skit! Men tapethel.....et skulle bara upp nu! La ut dem på golvet och skulle skära till den....... även kniven är borta. Om jag så får lov att klippa med en skräpmönstersaxen så ska skiten upp idag!!!!!
Bild lånad från: content.expressen.se/.../images/evan_arg_dam.gif

Kommentera

Publiceras ej