Vilken trist och grå dag! Hade några planer för dagen men när jag tittade ut genom fönstret så försvann energin. Jag bör lägga alla foton i sina mappar men det är väldigt trist. Jag bör städa köket från golv till tak men det är ännu mer trist! Soffan och en bra bok är det som lockar! Kanske med Paradisasken jag fick av Susanne...... Förresten stryk "kanske"! Det är så roligt att läsa, man sätter igång fantasin ordentligt! Jag har alltid läst böcker, mest deckare men även lite annat. På sjuttitalet fick man nästan skicka in en kurir som köpte deckarböcker åt en. Det var inte "fint" att läsa den genren. Som tur är så är det borta. Det spelar ingen roll vad man läser utan det viktiga ÄR att man läser, tycker jag.
Fick reklam om att bokbussen kommer hit till Arnö. Jag ska låna där ofta för att vi ska få behålla denna underbart suveräna gratis tjänst som kommunen tillhandahar!  Alla på Arnö även andra så klart, utnyttja BOKBUSSEN!

3 kommentarer

Lilla farmor Inger

24 Jan 2009 21:14

MYCKET BRA INITIATIV Carina man ska värna och ta hand om det som är bra:) Ha en riktig trevlig lördags kväll och sköt om dig Kramis från lilla farmor Inger

Anonym

25 Jan 2009 17:52

Jag vill också låna från bokbussen, men den kommer ju bara på dagtid och då jobbar jag (förhoppningsvis...) så du får låna lite för mig oxå! Puss

Lilla farmor Inger

26 Jan 2009 11:02

Å vad det låter mycket gott med selme bullar har inga så om du bjuder så blir det toppen:) Ha en underbar måndag och vecka så hoppas jag vi ses på torsdag på pysslet:) Massor med kramis från lilla farmor Inger

Kommentera

Publiceras ej