Vecka två i Linköping har gått och det mycket bra! Lukas är en extremt glad bebis som aldrig kinkar. Han blir ju självklart galen om man tar ex mobiltelefonen av honom.......


Jag ska hälsa på Heléns skola någon dag. Ja ni vet ju att föräldrar får ta en kontaktdag.... hihi! Ska bli kul att se förändringen från min tid. De har dockor med datorer som man kan programmera en diagnos och som studenterna sen ska behandla! På min tid fick man öva ganska mycket på varandra. Som tex sätta magsond m.m m.m.


Bild lånad från: bloggbilder.aftonbladet.se/images/16092/img_4...

Oj fick fel bild! Denna ska det vara:

Bild lånad från: aforum.genealogi.se/discus/messages/205/97436.jpg

1 kommentarer

mia

28 Feb 2009 14:11

Halloj Carina!

Saknar dig! Du verkar ha det alldeles förträffligt där du är nu: Inte bra! tycker jag. Men det är ju bara för att jag är så egoistisk!

Ha det skönt så länge det går. Kramizar //mia

Kommentera

Publiceras ej