Ja då var den över för denna gång, igen! Efter en massa god mat och fina presenter så har jag satt ihop en liten bildresumé.
Här kläs granen. Helén är i v.40.

Vi var och matade fåglarna på julaftonsmorgonen. Ja att säga "mata" var nog att ta i för vi hade jättelite bröd med oss. Kan nästan säga de fick lukta på gobitarna eller rättare sagt när Lukas har mumsat färdigt.... Här delas det inte med sig!
 
Sen tog Lukas med mig på en åktur:

Vi åkte förbi ett vackert träd

På eftermiddagen var vi julklappsparadiset.... Vi var även sponsrade av Ullared!

Man blir aldrig för gammal för sin julstrumpa

Sist och minst, min julklapp.....

God fortsättning alla!

Ps. receptet på den vita chokladtryffeln med saffran som jag har visat på min blogg, jag säger så här: UNDERBAR!!!
Och jag fick en massa fina julklappar, TACK!










2 kommentarer

Beyond fabulous!

26 Dec 2009 21:05

Hoppas att du blev nöjd med parfymprovet ;) HAHA



Puss Puss!!

Helen

28 Dec 2009 09:55

Jättetack för alla fina paket!!!!!!! Å parfymen luktar jättegott:)

Men vem är barbamamman som klär granen?



Puss puss

Kommentera

Publiceras ej