I natt var det frost för första gången denna säsong. Bra? Dåligt? Tja jag tycker om alla årstider. Hösten är fin med sina färger och sin höga luft. Och mörkret. Igår så tände jag massor av ljus,doftljus. Måste säga att har man fler än två stycken i varje rum så blir det väldigt mycket doft! Jag hade fem st i vardagsrummet och två i köket. Olika dofter också så klart. Var ett tag rädd att grannarna skulle undra vad jag höll på med. Men jag måste haft den bästa utvädringsoset någonsin! Fick lov att ha korsdrag en låååång stund! Jag måste även ta två Alvedon mot huvudvärken. Suck!
Var till city för att göra ingenting men jag såg en jättefin tröja/cardigan. Så snygg! Tänkte köpa den men hann hejda mig för när ska jag ha den? Här hemma är det  > 24 grader inne. När jag är ute på vintern så droppar det svett från mig så det där med varma härliga stickade kläder; nej tack! Synd för den var så fin....


Här är Hulda med sina vinterkläder! Syns kanske inte så bra men hon har sitt pälssadelskydd på sig....



Visar även två kort jag har gjort. Lukas du får inte titta nu för ett är till dig inför din första namnsdag.  Jag har som sagt embossat igelkotten.


Sen undrar jag vart mina öronkompisar har tagit vägen? Jag hoppas verkligen att de är rökfria. Det är mycket jobbigare för mig när jag har privata klienter. Jag vill så gärna att det skall fungera. Jag tror väldigt mycket på denna metod för att bli rökfri. Får man ett återfall så är det "bara" att ta nya tag igen. Ni vet var jag finns!

3 kommentarer

Ann

30 Sep 2008 17:54

Tack för sopen den är jättefin ;)

Du kanske får begränsa doftljusen till en per rum och resten vanliga doftfria ljus?

Fina foton! puss

Helen

30 Sep 2008 19:54

Jättefint kort! Lukas kommer att bli glad!!



Puss puss

Rita

01 Oct 2008 16:29

Hallå där! Jag kan bara prata för den ena öronkompisen och där går det framåt. Med viss öronsmärta för omgivningen... men det dåliga humöret börjar ge sig så smått också. :)

Vi hör av oss om det ska nålas mera!

Ser fram emot vår shoppinglördag i november!

Många kramar!

Kommentera

Publiceras ej