I onsdags så blev Ann´s tidningsprojekt klart! Jag är mäkta stolt och imponerad! Hon har varit projektledare för beteendevetarna/psykologernas tidskrift detta nummer.  Det finns ju många sådana så spridningen är stor. Så de kommer att läsa "Projektledare Ann Lundquist"!  Hurra för Ann!


Igår så var det första skräpkortskurstillfälle. Jag embossade en liten söt igelkott. Heter det så? Ska tänka en stund om jag kommer att använda denna metod. Tror nästan det, för det var kul och jag antar att man kan göra så mycket, så mycket. Synd att det är torsdag bara en gång i veckan!

3 kommentarer

Ann

26 Sep 2008 23:38

Åh jag hoppas att kortkursen kommer bli rolig! puss puss

suz

28 Sep 2008 08:08

Hej,"Fröken"här!Du gjorde så fint kort med embossingen. Snart är det torsdag ,då ska du få fler utmaningar...nyfiken? Kram på dig

Helen

28 Sep 2008 11:26

Hejja Ann!!



Pusspuss

Kommentera

Publiceras ej