Idag kom beskedet, jag har vunnit! 22 kr. Det är inte mycket men det är en början. Så min söndag har börjat bra. Solen skiner, 2 gr. Inget att klaga över. Nu när det är slutet av januari så nu kan vi väl få slippa snön. Jag älskar snö och kyla men snart så vill jag ha vår. Såg en maskrosknopp för ett tag sen. Underligt.
På tisdag ska jag träffa min Lukas. Längtar att få snusa på honom.
Idag kommer gungstolen. Nu är jag en riktig mormor. Jag kommer att sitta och knirka iden. Jag minns att min mormor satt jämt i sin gungstol och nu är cirkeln sluten. Min gungstol är modernare och framför allt GRATIS!
Tänk vad snälla människor är. Tack Inger för stolen. Det är en vinna vinna situation. Hon hade ingen plats för den o jag har velat haft en gungstol sen urminnes tider. Undrar vem som tog Huldas gungstol? Finns väl bara ett namn som är aktuellt för det också. Undrar om han sover bra om nätterna? Tänker han på sina barn överhuvudtaget? Han har sagt länge och ofta "tänk vad det är skönt att man inte bor med barnen längre"! Hoppas att hans liv kommer ikapp! För de flesta gör det det.
image32

Här är Lukas hungrig! Han är mycket lik sin Moster här!

Hagge! Vart har du tagit vägen???? Har ej sett dig på två veckor!!! Var är du?????

Kommentera

Publiceras ej