Igår var jag till stora staden Linköping igen. Det roliga var att "alla" visste om att jag skulle sova över där. Utom jag!Det blir övernattning nästa gång istället. Lille Lukas han växer och frodas. Han är en mycket nöjd och glad liten Bebis. Att han är världens sötaste är en självklarhet.image49

Trist att det regnade hela dagen. Inte så kul att gå runt på stan i regn. När jag cyklade från stationen här hemma så hällregnade det. Det blåste motvind också. Vinden tog tag i paraplyet så jag höll nästan på att lyfta. Jag tycker inte om blåst!
Idag är det en lugn dag. Kroppen är inte på topp. Har troligen suttit vid brevlådan för mycket och väntat på mina nya skräpgrejer. Kanske imorgon.....
Tack Rita och Jakob för en mycket smarrig hjortronpaj i söndags!

Idag såg jag att mina krokusar börjat blomma, en gul och en blå! Fint men...... Det är vinter!

2 kommentarer

Lukas mamma

28 Feb 2008 18:53

Jo visst växer han så det knakar... Lukas väger lika mycket nu vid
6 veckor som jag gjorde vid 4 månader... Hur ska detta sluta? Jo vi kommer att ha en sumo!!
Puss puss

Ann

28 Feb 2008 19:02

Du kan göra en "Mary-Poppins" och flyga till Linköping nästa gång! Puss

Kommentera

Publiceras ej