Ja då är denna vecka snart slut,igen! Vart tar tiden ivägen? Är det som ett "svart ljus"? Ja som när man släcker en lampa, från ett vitt ljus till ett svart ljus. Det borde gå att spara tiden så att man kan hämta igen den senare. Som att skjuta upp den. Ska räkna lite mer på det senare!
I helgen var alla Bebisar hemma! Jag älskar att alla är i samma bostad, åtminstone samma stad! Var lite jobbigt när de inte ens var i samma världsdel! Tilda ser stark ut! Måste lägga upp en plan (en till) hur jag ska ta hem Tilda utan att hennes föräldrar märker det! Kan väl inte vara så svårt?
När jag skulle åka till Sprattlet så sprang det en massa poliser längs cykelbanan. Undrade "har jag gjort något"? Men det var inte mig de var ute efter utan en massa kor som hade rymt! Kor är smarta de! Vill ju också ha lite spänning. Tyvärr blev det extra spänning då två av dem blev ihjälkörda av tåget. Stackars dem!
Jerseyko
( Rosa på bilden är inte någon av dem som rymde! Hon vill gärna kommentera det så att hon inte blir missförstådd. Vill absolut inte  få en stämpel som upprorsmakare!)

På Sprattlet kom två st fram till mig och sa "Vad bra du är"! Blygsam som jag är svarade jag
" Jag veeeeeeeeeeettt!!!
 image6
Foto från nyköpings linedance grupp,www.sidebysidenykoping.se

4 kommentarer

Dotter #1

26 Sep 2007 18:24

Alltså man kan ju inte rå för att man är så BRA!!!!
Du är bäst!
Puss

Dotter #2

27 Sep 2007 18:23

Du skall icke stjäla!!
Puss puss

Mamma

28 Sep 2007 17:56

Hmm vad har jag stulit?
Puss puss

Dotter #2

04 Oct 2007 14:38

Du planerar att stjäla Tilda!! :(

Kommentera

Publiceras ej