Tänk vad fort vissa saker ändrar sig. Från att vara glad till mycket upprörd,ledsen,desperat.  När någon som jag kan gå in i evigheten för gör ett sådant misstag ja då finns inga ord. Jag var så glad men inte nu längre. Förra julen var jag inte helt på topp. Men inför denna var jag så glad. Hade fått hoppas på att bara mysa . Kanske med  Bebisen men detta mörkar så mycket. Antar att folk tänker på vissa saker när de ligger på golvet igen! För det kommer hända! Inte OM utan NÄR!
Var och kollade blodtrycket idag och det ligger lika högt som i somras. Bra jobbat, sen i söndags!
Jag visade upp Hagge för reptilen Dubbel-S. (Han har fått en ny titel.) Dubbel-S lyckades att göra mig mörkrädd. Är inte det annars men i fredags när jag var på fest så sa han att han kände "något" här. Jättetack! Fast å andra sidan var han ju i Gbg hela helgen?!?!  Ser dock framemot när han ska bli fackligt aktiv!?!? Jisses!

1 kommentarer

Ann

14 Dec 2007 16:08

jag förtjänar också att vara lycklig....

Kommentera

Publiceras ej